Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
Logg inn
For ansatte
Ansatte epost
Dette gjorde barna vinterferieuken ved SFO

Det ble noen herlige dager for både barn og voksne i vinterferieuken på SFO; været var jo også supert!

Alle barneveiledere synes det er fint å få litt god tid til å være sammen med barna, og å få enda lengre tid til å gjøre aktiviteter og prosjekter i Heldags-SFO.

Mandagen gikk unna med tilrettelegging for stasjonsaktiviteter i skolegården for 2-4 trinn, hvor barna rullerte på å gå fra lek til lek. 1.trinn gikk en tur opp til stadionområdet, hvor barna vekslet på å leke i skog, mark og lekeplass i flott utevær!

Tirsdagen var det booket en forestilling på biblioteket i Sandnes, som inneholdt fortelling og sang til barna på 1 og 2 trinn.

Onsdagen ble det booket buss, og det ble kjørt rutebuss rundt i regionen. 1 klassebarna fikk seg en tur på "Rush", trampolinepark på Forus. Her ble det hoppet og løpt til svetten rant av både barn og voksne. For å si det mildt, så var dette en stor suksess! 2-4 trinn tok rutebuss nummer to til Mariero for å gå på bowling der. Det var også veldig kjekt!

Torsdagen gikk alle barn og voksne nedover til kinoen i Sandnes for å se på "Mumier på eventyr". En skikkelig kosedag, med innlagt trim for barna tur retur skolen-Sandnes.

Fredagen var en dag fylt med litt grilling, utelek i skolegård, litt film på storskjerm, samt disco.

Takk for fine dager alle sammen!

Det ble en innholdsrik og flott vinterferieuke for både barn og voksne.

Takk for fine dager alle sammen!