Velg seksjon 5.Trinn Stangeland
Logg inn
For ansatte
Ansatte epost
Tirsdag 16.april gikk 1. og 5.trinn på tur sammen til "Tennislandskogen".

Fredag 12.april var 5.trinn på tur til Ormaskogen.

Hele 5.trinn øver på sjakk. Vi har deltatt på online-øving, spilt med læringsvenner på Chess.com og nå spiller vi mot motstandere på tvers av trinnet. Vi har meldt oss på en turnering som skal skje i mars.

Tirsdag 28.november hadde 5.trinn realfagsdag.

Tusen takk til alle som var med på Hei-avslutning i gymsalen i formiddag. Vi kunne overrekke sjekken med 200 000 kroner til Stine fra HEI verden.

På samlingene spilte korpset i starten og som avslutning, og 4. trinn var supre forsangere på alle tre samlingene. 5 kjempeflinke elever fra trinnet var konferansierer. De oppsummerte litt av det flotte arbeidet vi har gjort på skolen vår for Hei-verden de 50 årene vi har støttet prosjektene deres, og de leda oss trygt gjennom det 25 minutt lange programmet.

Tusen takk til alle som var med å bidro til at årets åpen dag ble en suksess. Det var stor aktivitet på hele skolen. Kaféene solgte godt, og det var masse folk både på Bingoene, ballkast, i spøkelsesløypa, ved lykkehjulet og i alle rom der det ble solgt flotte elevprodukt. Lynlotteriet solgte også godt.

Årets Hei-verden innsamling går til Bangladesh.

5.trinn har laget produkter til HEI-verden sitt 50 års jubileum. Elevene har tatt inspirasjon fra Edvard Munch sitt bilde "Solen". Pynten skal henges opp i Munkehagen park i Stavanger. Dersom dere har lyst å se utstillingen er dere velkomne til å bli med på HEI-verdens familiefest 23.september.

Torsdag 7.september var turdag for alle på Stangeland skole.

Torsdag 31.august stod Yatzy på dagsplanen.