Skulen har vore med i
den nasjonale VFL satsinga i 2 år. Det har ført til auka kunnskap og kompetanse
i kollegiet.
Me har dei to siste åra hatt focus på vurdering for læring. Me det som mål, med tiltak i utviklingsplanen vår. På elevundersøkinga ser me at me har blitt betre på vurdering dei tre siste åra. Me vil likevel ha focus på det framover, og særleg på at elevane si eigavurdering.
Utdanningsdirektoratet definerer dette som god VFL-praksis:
Elevane:
-
skjønar kva dei skal
lære, og kva ein ventar av dei
- får tilbakemeldingar
om kvaliteten på arbeidet dei gjer, eller kor godt dei presterer
- får råd om korleis
dei kan verte betre
- er involverte i det
eigne læringsarbeidet, og til dømes vurderer eige arbeid og eiga utvikling
Lærarane regulerer
undervisninga i lys av undervegsvurderinga
Me er i gang med dette
arbeidet og er i ein prosess for å finna ut kva som er god vurderingspraksis.
Me nyttar begrepa formativ og summativ vurdering – i staden for VFL-begrepet.