Innhald
|
Læringsutbytte
|
Bryne Ungdomsskule
|
Ansvar
|
Kvalitetssystem som utgangspunkt for læring og utvikling
|
Studentane skal kunna kan vurdere skolen i forhold til samfunnsmandatet.
Studentane skal ha kunnskap om forsknings- og utviklingsarbeid i skulen.
|
Få kjennskap til skulen sin verksemdplan, samt kommunale planar.
Få info om SOL, Olweus, UIU og evt andre satsingsområde. Dei må også få innblikk i dei kartleggingsverktøya som blir brukt for å innhenta
data om elevane sin kompetanse.
|
Rektor/inspektør
Praksislærar
Evt koordinatorar for dette arbeidet på skulen (rektor)
|
Kva inneber det å vera lærar? Korleis er samarbeid lagt opp, og korleis er eg ein profesjonell aktør opp i dette?
|
Studentane har kunnskap og engasjement til å videreutvikle seg selv, sitt yrke og framtidig arbeidsplass gjennom kollegialt samarbeid og
samhandling med eksterne aktører.
|
Deltaking på fagmøter, fellessamlingar, informasjon om arbeidsavtalar. Få oversikt over tilgjengelege ressursar som er til hjelp i dette
arbeidet.
|
Praksislærar
Rektor/inspektør
|
Møter mellom skule og heim
|
Studentane skal vera med å planlegge og vurdere foreldremøter og utviklingssamtaler med elevar.
|
Få innblikk i korleis ein planlegg elev-og utviklingssamtalar. Delta som observatør i desse samtalane, og evaluera samtalane ut frå
kriterier ein har blitt samde om på førehand.
|
Praksislærar
Rektor
|
Delta i lokalt læreplanarbeid
|
Studentane kan utvikla planar for eit opplæringsløp, og kan forhalda seg til desse planane i eigen undervising.
Studentane klarer å sjå samanhenger mellom dei ulike delene av læreplanen, og kan peika på konkreter som kjenneteikner kompetanse.
|
Studentane er med i planleggingsarbeidet i lag med faglærarar på trinnet. Dei får innblikk i samanhengen mellom årsplan, periodeplan, og
plan for undervisningsøkter.
|
Praksislærar
|
Samarbeid med lokalmiljøet og vekt på entrepenørskap
|
Studentane skal sjå skulen som ein lokal aktør utover det å vera ein undervisningsarena. Korleis kan lokalsamfunnet og skulen gagne
kvarandre, både når det gjeld fortid og framtid?
|
Deltaking i elevbedrifter, utdanningsvalperioder, bedriftsbesøk.
|
Praksislærar
Rådgjevar
|
Antimobbearbeid
|
Studentane kan med basis i teori og forskning identifisere mobbing og trakassering og drøfte måter dette kan håndteres på.
|
Sjå på planar for korleis mobbing blir kartlagt, og følgt opp på skulen. Leia Olweus-timar med utgangspunkt i årsplanar/periodeplanar. Vera
aktive i å vurdera desse øktene.
|
Praksislærar
Spes.ped.lærar
|
Overganger mellom trinna
|
Studentane skal få innblikk i at dei ulike trinna set ulike krav til lærararen når det gjeld tilpassing, elevføresetnader og fagleg
innsikt.
Få oversikt over korleis skulen samarbeider med vidaregående skular mtp informasjon og yrkesrettleiing.
|
Enten gjennom samtale eller praksis få innblikk i kva dei ulike trinna krev, og kva som er fokusområder.
Delta i yrkesrettleiing. Sjå kva som finnes av ressurser for å hjelpa elevar og føresette til å få oversikt over dei ulike utdanningsvala.
|
Praksislærar
Praksislærar
Rådgjevar
|
Forskningsbasert kunnskap som utgangspunkt for endring og utvikling i skolen
|
Studenten skal læra kor viktig det er vera kritisk nyskjerrig på forsking som skjer kring utvikling i skulen. Vera open for ny praksis, og
sjå sin eigen utviklingskompetanse som ein viktig føresetnad for dette.
|
Delta i samtalar kring skuleutvikling, ha meiningar kring det ein har opplevd i praksis og kunna knyta det til sin eigen kunnskap om
pedagogikk og didaktikk.
|
Praksislærar
Rektor
|