Innhald
|
Læringsutbytte
|
Bryne Ungdomsskule
|
Ansvar
|
Utvikling av eigen læraridentitet
|
Studentane skal få kunnskap om læraren si rolle.
Studentane skal utvikla kompetanse som gjer at dei kan vurdera eigen og andre sin praksis med referanse til teori og forskning.
Studentane skal utvikla kompetanse som gjer at dei kan handtera ulike typar tilbakemeldingar frå rettleiar.
|
Aktiv observasjon og rettleiing.
Delta i ulike grupper og med ulike lærarar.
|
Praksislærar
|
Lærararbeid i møte med elevar på 8.-10. trinn
|
Studentane skal få kunnskap om læring og læreprosessar.
Studentane skal utvikla ferdigheiter som gjer at dei kan bruka ulike arbeidsmåtar og læremiddel som er tilpassa undervisning på 8.-10.
trinn.
|
Aktiv observasjon og rettleiing.
Delta i ulike grupper og med ulike lærarar.
|
Praksislærar
|
Læringsledelse i møte med elevar; ledelse av læringsarbeidet, reglar og rutinar
|
Studentane skal få kunnskap om ulike observasjonsmetodar.
Studentane skal få ferdigheiter som gjer at dei kan observera og leia elevar sitt læringsarbeid.
Studentane skal få kompetanse som gjer at dei kan diskutera undervisning og læring, fag og elevar i lys av profesjonelle og yrkesetiske
perspektiv.
|
Aktiv observasjon og rettleiing.
Delta i ulike grupper og med ulike lærarar.
Samtale med rektor der tema bl a er klasseleiing.
Klasseleiing som tema i prosjektet UiU
|
Praksislærar
Rektor
|
Planlegging, gjennomføring og vurdering av undervisning
|
Studentane skal utvikla ferdigheiter som gjer at dei saman med andre kan planleggja, gjennomføra og vurdera undervisning.
|
Aktiv observasjon og rettleiing.
Delta i ulike grupper og med ulike lærarar.
Planlegging saman med praksislærar og medstudentar.
|
Praksislærar
|
Læringsretta vurdering
|
Studentane skal utvikla ferdigheitar som gjer at dei kan bruka vurdering som del av læringsarbeidet, samt ferdigheiter som gjer at dei kan
leggja til rette for elevane si eigenvurdering. Dei skal og få kunnskap om ulike vurderingsformer.
|
Rettleiing med fokus på læringsutbytte for elevar og studentar.
Fokus på VFL.
|
Praksislærar
|
Kartleggingsverktøy
|
Studentane skal få kunnskap om aktuelle kartleggingsverktøy, samt utvikla ferdeigheitar som gjer at dei kan bruka desse.
|
Bli kjent med og få prøvd nokre kartleggingsverktøy som er i bruk på BUS, deriblant SOL og Myhre-testen (matematikk)
|
Praksislærar
Spes.ped.lærar
|
Grunnleggjande ferdigheitar som grunnlag for læring
|
Studentane skal få kunnskap om grunnleggjande ferdigheitar som grunnlag for læring. Dei skal utvikla ferdigheitar som gjer at dei kan
leggja til rette for utvikling av elevane sine grunnleggjande ferdigheitar.
|
Rettleiing med fokus på ei undervisning som vektlegg å kunna uttrykka seg skriftleg, kunna uttrykka seg munnleg, kunna lesa, kunna rekna og
å kunna bruka digitale ferdigheitar.
|
Praksislærar
|