Velg seksjon 6. trinn
Bestilling av skulemelk 2024-2025

Endeleg er ferien snart over og skulen startar opp igjen!

Me gler oss til å ta fatt på eit nytt skuleår, og ønskjer alle elevane velkomne tilbake torsdag 17.august!

2.-7.trinn møter kl. 08.15 på plassen utanfor gymsalen.

Dei nye 1.klassingane byrjar kl. 09.00, og møter opp på same stad.

Det blir vanleg lengd på skuledagen så alle må ha med mat og noko å drikka. Me håpar sjølvsagt på godt sommarvêr, men uansett må elevane ha klede som er tilpassa det vêret me får.

Me minnar og om at SFO er stengt måndag 14. og tysdag 15.august, då personalet har planleggingsdagar.

Elevundersøkinga er ei årleg undersøking der elevar får seia si meining om læring og trivsel i skulen. Svara vert brukt av skulen, kommunen og staten for å gjera skulen betre.

På Rosseland skule er det 5., 6. og 7. trinn som gjennomfører undersøkinga (veke 49).

På Rosseland på Bryne legger Time kommune nytt overvannsrør fra Frøylandsvatnet til Arne Garborgs veg, videre til Kong Haakons veg til Dronning Mauds gate. Anleggsstart er august 2021. Etter planen skal arbeidet være fullført i løpet av desember 2022.

Dette fører til at deler av Kong Haakons veg blir stengt i perioder, med ulike "omkjøringsruter":

Tirsdag 9. november går vi over til ny fase i prosjektet. Vi har lagd en ny fase som heter 5a. Situasjonen er lik fase 5 for beboere innenfor Kvåleveien, mens for de som har adkomst via Norheimsvegen og ved Rosselandstunet, vil det foreløpig bli som nåværende situasjon. Fase 3 vil vi avvente til noe senere, slik at utkjørsel fra Norheimsvegen direkte til Fv506 blir benyttet i kortest mulig periode.

Rundkjøringen ved Essoen vil bli åpnet for normal trafikk tirsdag eller onsdag, unntatt innkjøringen i Kong Haakons veg. Denne vil bli stengt en stund fremover. Omkjøringen bak Kiwi vil være åpen frem til utkjørsel til rundkjøringen kan åpnes fra Kong Haakons veg.

Rosselandsvegen vil bli fysisk stengt ved Rosselandsbanen.
Bommen i Kvålevegen vil bli åpnet.

Se mer info