Publisert: 08. oktober 2024 | Sist endret: 10. oktober 2024 | Forfatter: Birgit Sætrenes Hillesund

Skolejoggen på Tunballen skole 17.oktober

I år ønsker vi på Tunballen skole å arrangere skolejoggen for å samle inn penger for å hjelpe andre barn.

Vi har valgt å samle inn penger til to prosjekter dette året:

• Barna i Rajshahi
  • NRK TV-aksjonen 2024 - Sammen for små helter

Dette er to viktige prosjekt som dere kan lese mer om her:

Rasjahi aksjonen som er et samarbeid mellom Strømmestiftelsen og Kristiansand kommune

TV - Aksjonen 2024

På Tunballen arrangerer vi aksjonsløp. Det blir to ulike løyper slik som i fjor, en er litt kortere enn den andre.
Vi starter løpet kl. 10.20 og deretter blir det grilling ca. kl.11.20. De som ønsker å grille må ta med grillmat og drikke.

Elevene får et kort der det blir krysset av for hver runde de løper. Ønsket er at foresatte/besteforeldre/tanter og onkler mm sponser elevene med et beløp for hver runde de løper, eller det er også mulig med et fast beløp. Dette er frivillig.

Det er opprettet vippsnummer til innsamlingen, Vippsnummeret er #105364.
Du vil få opp valg mellom de to prosjektene, velg prosjektet du ønsker å sponse.