Her finn du trinna 10.trinn
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Det er 29 dokumenter i arkivet.
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring
Calendar
Title and navigation
<<<juli 2024><<
juli 2024
mtotfls
01020304050607
29303101020304

I sommar vil det vera ei rekke tilbod til barn og unge i Time. Sjå informasjon om aktivitetane, tidspunkt og påmelding her: SommarTime

Me vil få ynskja alle elevar, føresette og familiar ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 15. august kl 08:15 - Velkomen til nye og kjente elevar!

Skolelyst® er navnet på skolemelkordningen fra TINE. Våre gode produkter bestilles og betales direkte til TINE på www.skolelyst.no og deles ut hver dag på og av skolen. Det er nå klart for å bestille produkter for neste skoleår 2024/25.

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Skulen har plikt til å følgje med på at elevane har eit trygt og godt skulemiljø og at elevane trivst på skulen, jf. Kapittel 9A i opplæringslova. For å sikra dette, brukar skulen ulike verktøy og metodar. Dette er til dømes observasjon, elevsamtalar, dialog med føresette, logg, anonyme spørjeundersøkingar og ikkje-anonyme spørjeundersøkingar. Klassetrivsel er eit verktøy for ikkje-anonyme spørjeundersøkingar der ein undersøker elevane sin trivsel.
Les meir om Klassetrivsel, GDPR og datasikkerheit her

Det nærmar seg søknad til vidaregåande skule, og dei fleste skulane har open dag no i januar eller i starten av februar. Det er lurt å besøke aktuelle skular som tilbyr utdanningsprogram du er interessert i eller vil ha med på søknaden din. Dette skjer på ettermiddagstid, gjerne saman med føresette.

På open dag vil ein få informasjon om utdanningsprogramma dei ulike skulane tilbyr, omvising på skulen og høve til å snakke med rådgjevarar eller andre tilsette ved skulane som kan svare på spørsmål om tilbodet deira. Oversikt over kva dagar dei ulike skulane har open dag, finn de her: Oversikt open dag

Over jul skal elevane på 10. trinn søke vidaregåande skule på nettsida vigo.no. Der må eleven logge seg inn med BankID eller MinID. Føresette bør hjelpa eleven til å skaffe BankID eller MinID om ein ikkje alt har det. BankID får ein i banken, medan MinID får ein ved å bestille eit aktivieringsbrev. Les meir om det her: eid.difi.no Fint om dette kan vera ordna før jul.

Trygg trafikks beste reflekstips:T

Fest refleks på alle jakker og sekker/bager.
Legg refleksbånd i skoene
Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein

Minner om å laste ned og bruke appen "Visma Min skole".  Dette er ein tovegskommunikasjon app som erstatter SchoolLink.

Her er ein liten film som viser litt om appen.