Her finn du trinna 9.trinn
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring

I sommar vil det vera ei rekke tilbod til barn og unge i Time. Sjå informasjon om aktivitetane, tidspunkt og påmelding her: SommarTime

Me vil få ynskja alle elevar, føresette og familiar ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 15. august kl 08:15 - Velkomen til nye og kjente elevar!

Skolelyst® er navnet på skolemelkordningen fra TINE. Våre gode produkter bestilles og betales direkte til TINE på www.skolelyst.no og deles ut hver dag på og av skolen. Det er nå klart for å bestille produkter for neste skoleår 2024/25.

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Skulen har plikt til å følgje med på at elevane har eit trygt og godt skulemiljø og at elevane trivst på skulen, jf. Kapittel 9A i opplæringslova. For å sikra dette, brukar skulen ulike verktøy og metodar. Dette er til dømes observasjon, elevsamtalar, dialog med føresette, logg, anonyme spørjeundersøkingar og ikkje-anonyme spørjeundersøkingar. Klassetrivsel er eit verktøy for ikkje-anonyme spørjeundersøkingar der ein undersøker elevane sin trivsel.
Les meir om Klassetrivsel, GDPR og datasikkerheit her

Trygg trafikks beste reflekstips:T

Fest refleks på alle jakker og sekker/bager.
Legg refleksbånd i skoene
Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein

Minner om å laste ned og bruke appen "Visma Min skole".  Dette er ein tovegskommunikasjon app som erstatter SchoolLink.

Her er ein liten film som viser litt om appen.