Her finn du trinna Skulebibliotek
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Det er 1 dokumenter i arkivet.

KOHA skulebibliotek - sjølvutlånsystem. Her kan du levere inn og låne bøker på skulebiblioteket. Hugs plasser alltid boka tilbake i rett hylle.

E-bøker kan du låna gjennom BookBites. Det er gratis og krev berre at du har lånekort på Time bibliotek. Du kan lesa rett i nettlesaren eller lasta ned appen.

VERDENSBIBLIOTEKET har bøker på ulike språk. Dette er også gratis.

Tibi (tidligere NLB) er biblioteket for tilrettelagt litteratur.

I sommar vil det vera ei rekke tilbod til barn og unge i Time. Sjå informasjon om aktivitetane, tidspunkt og påmelding her: SommarTime

Me vil få ynskja alle elevar, føresette og familiar ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 15. august kl 08:15 - Velkomen til nye og kjente elevar!

Då vil alle på Frøyland ungdomsskule få ynskja alle elevar og heimar ei

GOD JUL og eit GODT NYTTÅR!

Trygg trafikks beste reflekstips:T

Fest refleks på alle jakker og sekker/bager.
Legg refleksbånd i skoene
Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein

Bærekraftsbiblioteket består av boklister med aktiviteter til alle 17 bærekraftsmålene, og tilbyr deltakerne en litterær og samtalebasert forståelse av verdens felles arbeidsplan.

Forrige veke var alle på 8. trinnet innom skulebiblioteket for å bli godt kjende der. Omvisning og forklaring på hylleinndeling og reglar på biblioteket stod på programmet, med avslutning av Kahoot (Quiz) for å sjå kva dei hadde fått med seg.

Så nå ligg alt tilrette for at ungdommane skal lesa mykje og nytta skulebiblioteket aktivt her på Frøyland ungdomsskule. I tillegg kan ein låna e-bok på nettbrettet gjennom appen eBokBib.