Her finn du trinna 8.trinn
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Det er 70 dokumenter i arkivet.
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring

I sommar vil det vera ei rekke tilbod til barn og unge i Time. Sjå informasjon om aktivitetane, tidspunkt og påmelding her: SommarTime

Me vil få ynskja alle elevar, føresette og familiar ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 15. august kl 08:15 - Velkomen til nye og kjente elevar!

Skolelyst® er navnet på skolemelkordningen fra TINE. Våre gode produkter bestilles og betales direkte til TINE på www.skolelyst.no og deles ut hver dag på og av skolen. Det er nå klart for å bestille produkter for neste skoleår 2024/25.

Tirsdag 21. november kl 17:30-20:00 arrangerer klassekontaktene på 8. trinnet en sosial kveld for alle elevene. Sett av kvelden til kjekke aktiviteter og fellesskap. VELKOMMEN!

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Skulen har plikt til å følgje med på at elevane har eit trygt og godt skulemiljø og at elevane trivst på skulen, jf. Kapittel 9A i opplæringslova. For å sikra dette, brukar skulen ulike verktøy og metodar. Dette er til dømes observasjon, elevsamtalar, dialog med føresette, logg, anonyme spørjeundersøkingar og ikkje-anonyme spørjeundersøkingar. Klassetrivsel er eit verktøy for ikkje-anonyme spørjeundersøkingar der ein undersøker elevane sin trivsel.
Les meir om Klassetrivsel, GDPR og datasikkerheit her

Trygg trafikks beste reflekstips:T

Fest refleks på alle jakker og sekker/bager.
Legg refleksbånd i skoene
Bruk refleks som beveger seg når du går, da synes du best
Bruk minst to reflekser slik at du er synlig fra alle kanter
Heng refleksen i knehøyde eller bruk slapwrap på bein

Minner om å laste ned og bruke appen "Visma Min skole".  Dette er ein tovegskommunikasjon app som erstatter SchoolLink.

Her er ein liten film som viser litt om appen.

Forrige veke var alle på 8. trinnet innom skulebiblioteket for å bli godt kjende der. Omvisning og forklaring på hylleinndeling og reglar på biblioteket stod på programmet, med avslutning av Kahoot (Quiz) for å sjå kva dei hadde fått med seg.

Så nå ligg alt tilrette for at ungdommane skal lesa mykje og nytta skulebiblioteket aktivt her på Frøyland ungdomsskule. I tillegg kan ein låna e-bok på nettbrettet gjennom appen eBokBib.