Her finn du trinna Framside
Besøksadresse: Gåsevikvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51 77 65 00 Send e-post til oss
Postadresse: Postboks 38 4349 BRYNE
Redaktør: Karl Inge Aksnes- +47 928 41 927
Innlogging heimeside
Logg inn
Tilgjengelegheitserklæring

"Min skole app" er kanalen skulen bruker til kommunikasjon mellom skule og heim.

For å få varsel på nyheiter på heimesida vår, må du melde deg på som abonnent. Linken "Abonner på nyheiter" finn du nede til høgre.

Skulen har eiga side på Facebook.

I sommar vil det vera ei rekke tilbod til barn og unge i Time. Sjå informasjon om aktivitetane, tidspunkt og påmelding her: SommarTime

Me vil få ynskja alle elevar, føresette og familiar ein GOD SOMMAR!

Fyrste skuledag er torsdag 15. august kl 08:15 - Velkomen til nye og kjente elevar!

Takk for oppmøte i går, onsdag 5.06.24, føresette til det nye 8.trinnet vårt!
Kjekt å sjå så mange av dykk. Presentasjonen frå møtet ligg som vedlegg i dette innlegget.
Vi gler oss til nytt skuleår med nye elevar! :)

Sjå nettsida til Time kommune, der finn du oversikt over fritid- og, aktivitetstilbod og støtteordningar for frivillige lag og organisasjonar.

Minner om foreldremøte 5.juni kl 18.00-19.00 i aulaen på ungdomsskulen.

Vel møtt!

Skolelyst® er navnet på skolemelkordningen fra TINE. Våre gode produkter bestilles og betales direkte til TINE på www.skolelyst.no og deles ut hver dag på og av skolen. Det er nå klart for å bestille produkter for neste skoleår 2024/25.

Takk for oppmøte på foreldremøte!

I vekene som kjem, vil det bli sendt ut SMS til alle foreldre/føresette med invitasjon til å delta i Foreldreundersøkinga. Begge føresette blir invitert til å svare. Elevundersøkinga blir gjennomført på skulen. De finn meir informasjon om både foreldre- og elevundersøkinga i vedlegga til høgre.

Takk for god oppmøte på foreldremøte for det nye 8.trinnet i kveld!

Veldig kjekt å sjå så mange:)

Her ligg Presentasjon frå møtet.

Ta kontakt for spørsmål som skulle dukke opp i etterkant.

Skulen har plikt til å følgje med på at elevane har eit trygt og godt skulemiljø og at elevane trivst på skulen, jf. Kapittel 9A i opplæringslova. For å sikra dette, brukar skulen ulike verktøy og metodar. Dette er til dømes observasjon, elevsamtalar, dialog med føresette, logg, anonyme spørjeundersøkingar og ikkje-anonyme spørjeundersøkingar. Klassetrivsel er eit verktøy for ikkje-anonyme spørjeundersøkingar der ein undersøker elevane sin trivsel.
Les meir om Klassetrivsel, GDPR og datasikkerheit her