HER FINN DU TRINNA Helsesjukepleiar
Bjønnholen 10 4342 Undheim Vis på kart
Telefon: 51 77 83 60 Send e-post til oss
Redaktør: Gerd Rusdal
Folkehelseinstituttet oppmodar alle familiar til å vera med i den nasjonale aksjonen mot hovudlus i veke 35

Nå kan du trygt og enkelt avtale timer på helsestasjonen og med skolehelsetjenesten via Helsenorge. Her kan du se dine barns timeavtaler, hvilket barn som har timen, få oversikt over vaksiner og sende meldinger hvis du lurer på noe.
Du har fullmakt for dine egne barn under 16 år, når du har gitt fullt samtykke. Det finnes også mye god kvalitetssikret informasjon til deg som forelder.
På Helsenorge får du også oversikt over din egen helse. Med tilgang til kjernejournal, kommunikasjon med fastlege og sykehus, prøvesvar, frikort mm. Logg deg inn og ta en titt.
Logg inn på Helsenorge for mer informasjon om digital helsestasjon
helsenorge.no/helsestasjon

Under puberteten går kroppen gjennom ei dramatisk forvandling frå barn til voksen. Men korleis gjer han det?

Helsestasjonstenesta i Time kommune har fått eiga heimeside. Her finn de mykje god informasjon og gode artiklar.

Heimesida vår finn de her

Nakenbilete, eller «dickpics» og «nudes», som dei meir spesifikt kallar det på ungdommeleg internasjonalsk, florerer i ungdomsmiljø kor alle har ein smarttelefon. Spredniing av desse bileta og filmar har vorte ein utfordring som tidligare generasjoner ikkje hadde i same omfang.

Kva skal me seia til unge om å senda nakenbilete?

På Kors på halsen kan du prate med eller skrive til voksne som er frivillige i Røde Kors. De hører på det du har å si og hjelper deg om du vil. Det er helt anonymt og helt gratis. Vi svarer på telefon, chat og mail mandag til fredag mellom klokka 14-22( 16-22 i sommerferien). Du kan også snakke med andre på din egen alder på forumet. https://www.korspahalsen.no/