Besøksadresse:Solaveien 84 4316 Sandnes Postadresse: Postboks 583 4302 Sandnes
For ansatte
Ansatte epost
Generell info fra SFO

All info om når SFO har åpent og stengt ligger i "Årsplan med dato SFO" i høyre marg.

Skjema med "Ukesoversikt" over aktiviteter og prosjekter ligger i høyre marg.

Vi ønsker å prioritere å ha matservering her ved Stangeland SFO. Pris for 100% plass: 175,-. Pris 60% plass: 123,-.

Da ønsker vi å legge opp til at alle barn ved alle avdelingene ved SFO får tilbud om brødmat og all slags pålegg fra et buffetbord fire dager/uke, hvor barna lærer seg køkultur og å smøre sin egen mat. En av dagene/uke ønsker vi å tilby varmmat til alle barn. Plan for varmmat legges ut i høyre marg her på hjemmesiden --> I heldags-SFO tar barna med seg nistepakke til to måltider.

Vi anbefaler alle foresatte til å sette seg inn i informasjon og abonnere på info fra hjemmesiden. Det gjør en enkelt ved å trykke "abonnèr på nyheter".

Ellers ber vi om at dersom endring fra "Avtaleskjema", f.eks. endret tidspunkt for når barnet skal gå, eller barnet er sykt, så sendes mail før kl. 12.00 med:

Barnets fulle navn og klasse til: stangeland.sfo@sandnes.kommune.no

Vi ønsker færrest mulig mail og at vakttelefonen: 91610596 kun ringes dersom veldig viktig, da våre barneveiledere kan bruke tiden på barna i stedet.

Vi legger også ut "Ros-lister" med noen tilbakemeldinger fra dere foresatte. Dette finner en i høyre marg på denne siden.

I dokumentene "Handlingsplan for SFO", "Årsplan med dato for SFO", "Ukesoversikt" og "Plan for varmmat", som ligger i høyre marg på hjemmesiden, ligger ellers det meste av info en trenger.

Ellers oppfordres det til å holde god og fin kontakt med våre barneveiledere, som ønsker å gjøre sitt beste for deres barn her hos oss ved Stangeland SFO.