Publisert: 29. august 2024 | Sist endret: 26. august 2024 | Forfatter: Oddbjørn Egeland

Gi ei bok

Kringsjå skole har mange glade og flinke lesere. Vi er også Miljøfyrtårnskole. I samarbeidsutvalget (SU) og FAU har vi luftet tanken om at noen hjem nok har bøker som leses en gang eller to før de settes i bokhylla på ubestemt tid - og kanskje ikke leses igjen. På Kringsjå skole er det litt annerledes. Her er vi mange og det leses mye. Vi leser bøkene ut, eller de slites ut - noe vi gleder oss over.

Vår oppfordring er derfor til deg som ev. har pent brukte barnebøker hjemme, om å vurdere å gi ei bok til skolebiblioteket. Hvis du tilfeldigvis har ei/flere fine, lesbare barnebøker (skjønnlitteratur og faglitteratur), så kan denne/disse formidles til skolebiblioteksansvarlig via barnas kontaktlærere.

På vegne av skolen, SU og FAU så sier vi på forhånd takk til deg som har ei bok å gi bort :)