Abonnere på nyhetsbrev

Et nytt skoleår betyr at du må starte et nytt abonnement på nyheter fra skolens nettside. Klikk på lenken ute til høyre på forsiden og skriv inn din e-postadresse. Deretter huker du av for de trinnene du har barn på og andre venstremenyer du ønsker til sendt informasjon om.

Når det publiseres nye artikler på de sidene du har valgt får du tilsendt overskrift og ingress på e-post. Nettsiden er en viktig informasjonskanal som vi ønsker at alle foresatte abonnérer på.

Er du bruker av facebook oppfordrer vi deg til å like Kringsjå skole på facebook for å følge vår aktivitet og motta aktuelt stoff også fra andre steder på Internett. Bruker du Instagram, så må du gjerne også følge skolens profil på instagram der vi publiserer bilder fra den flotte skolen vår.

Photo by charlesdeluvio on Unsplash