Publisert: 22. juni 2024 | Sist endret: 22. juni 2024 | Forfatter: Oddbjørn Egeland

God sommer

Siste skoledag avsluttet vi skoleåret med en koselig samling i amfiet. Alle elevene var samlet når vi sang «Idas sommervise» sammen og så film fra Kilden der 5. trinn fremførte «Piratkamp» (Vinnerbidraget i Ung Komposisjon 2024) sammen med Kristiansand symfoniorkester.

Deretter mimret vi tilbake til noe av det som har skjedd dette skoleåret gjennom en filmsnutt. Så fremførte avgangselevene på 7. trinn 2 numre fra musikalen til trampeklapp fra salen. På siste nummeret «Hei, Jeg er sjefen» ble det rene allsangen.

Etter sommerhilsen fra rektor, så sang vi årets schoolovision-låt, "Yeyai", mens trinnene returnerte til sine trinnarealer. Stemningen var på topp!

Vi gleder oss over nok et flott skoleår og ser frem til å treffes igjen i august :)