Trinnareal
Publisert: 31. mai 2024 | Sist endret: 31. mai 2024 | Forfatter: Oddbjørn Egeland

Takk for en fin førskoledag

I dag har vi gjennomført førskoledag på Kringsjå. det ble kjempekoselig. En dag med store smil og store forventninger.

Takk til Kirsti, Henrik og Karine som tok seg godt av barna. Takk til 4. trinn for flott sang. Takk til Runar som tok på seg å være foreldrekontakt. Da er 1 av 2 allerede på plass. Utfordringen ligger hos alle mammaer, da vi pleier å velge en mann og en kvinne. Ta gjerne kontakt om du kan tenke deg å bidra. Her kan du lese mer om hva det innebærer å være foreldrekontakt om du trenger å vite litt mer.

Vi minner også om Visma foresatt-appen. Den kan du lese mer om på Kristiansand kommunes nettside. Veldig fint om alle hjem sørger for at det blir tatt stilling til, og svart ut, med tanke på samtykker. Når det gjelder samtykke til bruk av bilder, så har vi gode erfaringer med at foresatte ønsker at det også blir tatt bilder av sitt/sine barn. Skulle noen trenger mer informasjon, så har vi beskrevet hvordan vi bruker bilder og video på skolens nettside. Skulle du fortsatt ha spørsmål, så må du gjerne ta kontakt. Skolefotografen kommer, som kontorleder Anita nevnte, ganske raskt etter skolestart. Derfor er det fint om alle har svart ut samtykkene.