Publisert: 28. mai 2024 | Sist endret: 28. mai 2024 | Forfatter: Elin Sodefjed og Hilde S. Heggheim

Fuglegale!

....hvorfor kom det ikke fugler i skolens fuglekasse i år? Vi hadde håpet at Book Creator-boka vår skulle ha mange bilder fra livet i fuglekasssa, men det ble det dessverre ikke. Kan det ha noe med været å gjøre? Har fuglene blitt skremt av lyden fra barn og 17. mai-tog? Har den funnet en annen fuglekasse? Eller fikk den ingen kjæreste i år? Mens vi ventet på fugler i fuglekassa har vi gjort mye annet gøy: fulgt med i fuglekikkert, laget figurdikt om fugl, malt og tegnet fugler, hatt fuglequiz, sett videosnutter, skrevet fakta og fremført for hverandre. Alt dette vil du se på bildene. Vi håper på mer spenning i fuglekassa våren vi går på 4. trinn:)