Ansatte på 1. trinn skoleåret 2024-2025
Publisert: 22. mai 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Oddbjørn Egeland

Vi gleder oss til å møte dere

Som rektor er jeg stolt og glad over å kunne presentere gjengen som skal utgjøre Team1 skoleåret 2024-2025. Her er det mange års erfaring, mye kompetanse og store smil.

Kirsti og Henrik er trinnets kontaktlærere, mens Ida er fagarbeeider på trinnet. Med seg får hun muligens også en læring i barne- og ungdomsarbeiderfaget, siden hun er veileder for lærlinger under utdanning.

Per dags dato er det 37 barn innmeldt på 1. trinn. Vi har hatt gleden av å møte de fleste, siden de har kommet på besøk sammen med barnehagen sin. Førsteinntrykket er veldig bra. Barna virker trygge på hverandre, og virker å ha hatt et nyttig og fint besøk her på skolen. SFO-leder Ketil har tatt imot gruppene når de kom innom, og barna har møtt kontorleder, inspektør/sosiallærer og rektor. Mange har også allerede øvd på å hilse på rektor, som vi også gjør på førskoledagen.

Vi gleder oss til å møte dere alle 31. mai kl. 9.