Publisert: 08. februar 2024 | Sist endret: 08. februar 2024 | Forfatter: Janne Epland

Fellesdans

Alle trinn har jobbet med modul 3 de siste ukene, "Jeg, du og vi". Den handler om hvem jeg er og hvordan jeg er en del av et større fellesskap. Den er bygget på verdiene i læreplanens overordnete del "Folkehelse og livsmestring". For elevene kan dette bety hvem jeg er i forhold til familien min, klassen min, skolen min, byen min, landet mitt og ikke minst hele verden.

Modulen er blitt arbeidet med på forskjellige måter på de forskjellige trinnene, men vi har hatt noe felles også. Oppstarten var en dag med brettspill, der fadderklassen spilte sammen med fadderbarna sine. I dag hadde vi avslutning der vi alle danset flere Ut-på-golvet-danser. De minste var inne i amfiet og de eldste trinnene ute i den snødekte skolegården. Topp stemning og en hyggelig ting å gjøre sammen.

For alle er en del av "vi"!