På skulen er vi mange som skal arbeida og trivast i lag kvar dag.
For å få samarbeidet til å bli best mogleg, treng vi reglar for korleis vi skal oppføra oss i forhold til kvarandre, og korleis vi skal ta vare på skulemateriell og skulebygningane.
Klepp kommune har vedteke ei felles forskrift for ordesreglement. Denne ligg til høgre på denne sida.
For elevane vert karakter (halvårsvurdering og standpunkt 10. trinn) i orden og åtferd sett med grunnlag i denne forskrifta.
Her er sitat frå Forskrift til opplæringslova om dette:
§ 3-4.Vurdering i orden og i åtferd
Formålet med vurdering i orden og i åtferd er å fremje sosial læring, bidra til eit trygt og godt skolemiljø og gi informasjon om orden og åtferd.
Grunnlaget for vurdering i orden og i åtferd er ordensreglementet til skolen, jf. opplæringslova § 9A-10. Elevane skal vere kjende med skolen sitt ordensreglement.
Orden heng saman med om eleven er punktleg, førebudd og følgjer opp arbeid.
Åtferd heng saman med om eleven viser omsyn og respekt for andre.
Kompetanse i fag skal ikkje trekkjast inn i vurderinga i orden eller i åtferd. Det skal tas omsyn til føresetnadene til eleven i vurderinga.
Til vanleg skal det ikkje leggjast avgjerande vekt på enkelthendingar; unntaket er dersom enkelthendinga er særleg klanderverdig eller grov.