Publisert: 27. august 2024 | Sist endret: 03. september 2024 | Forfatter: I. Helgeland

Vigilo - fagsystem for skole, barnehage og SFO

Oppvekstsektoren i Stavanger kommune har i 2023 tatt i bruk Vigilo for å administrere barnehager, skoler og SFO. Dette betyr at samme system vil benyttes fra søknad om barnehageplass og til avgang fra 10. trinn.

Vigilo har også en egen løsning for kommunikasjon mellom foreldre og barnehage, skole og SFO. Dette er en lukket løsning som sikrer personvernet, er trygg og effektiv, og samler all kommunikasjon på ett sted. Kommunikasjonsløsningen i Vigilo vil erstatte kommunikasjon via ranselpost, e-post og SMS.

Informasjon om Vigilo i Stavangerskolen

Hjelpesenter for foreldre - Vigilo

Vigilo henter personopplysninger fra Folkeregisteret (FREG) og Kontakt- og Reservasjonsregisteret (KRR). Dette er blant annet navn, fødselsnummer, e-postadresse, familierelasjoner og bostedsadresse.

Endre opplysninger i Kontakt- og reservasjonsregisteret

Endre opplysninger i folkeregisteret