Velg trinn eller SFO 3. trinn
Alle kleda frå gløymeboksane på heile skulen ligg nå samla i midtbygget. Ta ein sjekk!

Hei alle

Det ligg mykje gjengløymde klær rundt omkring på skulen. Idag og imorgon (ons.19 og torsd.20.) er alt dette lagt ut på bord i vrimlehallen på SFO.

Dei som ønsker kan då kome innom skulen og sjå om de finn klær de saknar.

Fredag 21.juni blir det som ligg igjen samla saman og levert til gjenbruk.

Frå og med 5. juni kan du bestilla skulemjølk for skuleåret 2024/2025.

Hugs neste års klasse for barnet ditt.

Mjølkebestilling her   skulemjølk

Til hausten tek Bryne skulekorps inn nye aspirantar og musikantar frå 3. trinn og eldre.
Me har rekrutteringsdag på Bryne ungdomsskule i aulaen torsdag 30. mai klokka 17.00. Då kan du og ein av foreldra dine koma og høyra på ein liten konsert, og få sjå på ulike instrument. Me vil fortelja både deg og foreldra dine om korleis det er å gå i korps.

09.30 BARNETOG FRÅ BRYNE STADION
Foreldrekontaktane sørger for at det går minst to vaksne saman med kvar klasse

Tilbod frå helsestasjonen og familiesenteret

Barn under 18 år som
trenger briller kan få
støtte fra NAV

2. mai 2023 blir Visma “Hjemmeweb” erstatta med “Foresattportal”.

Det er i hovudsak utsjånaden som blir endra. De vil ha tilgang til same informasjon og funksjonar som tidlegare. De kan framleis bruke den same linken som ligg på skulen si heimeside.