Velg seksjon Klasse 6 b
Barliveien 5 (Postadresse: Rettedalen 1) 4330 Ålgård
Telefon: 51 61 46 00 Send oss e-post
Redaktør: Kari R Mæland
Det er 8 dokumenter i arkivet.
Digg sommer er et GRATIS ferietilbud for deg som er født i årene 2005-2015. Noen aktiviteter er også åpne for barn født i 2016 og senere, men da i følge med voksen.

Da var endelig dagen her; Finale i «Vår restaurant». Spente restaurantgründere var klare til dyst. Innredning av lokaler, prepping av 60 smaksprøver av både middag og dessert og mottakelse av gjester mot slutten av dagen. Overraskelsesmomentet med besøk av førsteinspektør Christina Helen Selstø fra det ekte Mattilsynet taklet de og med knusende ro. Vellykket dag og fornøyde elever. Og sist men ikke minst; tilfredsstillende tilsynsrapporter fra Mattilsynet.

Vi fikk noen herlige timer på isen i strålende vær. Alle som ville fikk anledning til å prøve skøyter. Fornøyde barn og voksne. God stemning. Vi fikk til og med besøk av Gjesdalbuen.