Velg seksjon Annerledesdager - Nyheter
Lærere og elever hadde en flott tur til Dalsnuten.

Det er gøy og være ute i fint vær!
Den japanske hagen er fullt av fine blomster, trær og det siste
er det en vakker plass å besøke.
De har hatt et kjekt med lek, spist pølser og hatt moro!
Vi har også pratet med en del folk fra aktiviteten.

Gulrotvafler, sukkererter, frilek og kos!

Tegneserie kan være en perfekt aktivitet for dem som liker å tegne og bruke fantasien deres! Mange sier at det kjekkeste med denne aktiviteten er at du kan tegne fritt, og ha det gøy!

Koding er i gang! Programmering og ha det gøy!

På Mesternes mester så har det vært gøy og moro!
Noen leker og oppgaver der man er aktiv og må samarbeide!

I matlagingen lagde de pizza, twister, kjøttboller, pasta og andre gode matretter. Alt så veldig godt ut og luktet ganske bra. Vi kom akkurat da de skulle spise maten.

Å sy sin egen bamse er en gøy aktivitet ifølge mange! Vi tok en prat med noen av elevene.

På denne aktiviteten skulle elevene sy seg ulike klesplagg av blant annet gamle dynetrekk. Vi fikk tatt oss en prat med flere av elevene for å høre hvordan de hadde det.

Det var mange spente elever som møtte opp for å bli inndelt i tre lag av kaptein Zeiler, oberst Ledet og fenrik Berg.

På lek og spill er det mange fra 1. og 2. klasse som lager kort og har det gøy. Inne på lek og spill og det var overraskende stille. Og lærer Anita forklarte veldig godt.

Vi er godt i gang med dag to av Annerledesdagene, og det er travle dager for den dyktige redaksjonen.

Lek og spill har alltid vært en gøy aktivitet!

Ute i kjøkkenhagen i parken vår var det elever som fikk bli med å lage gulrotvafler.

Her har folk vært kreative! Klipping, liming og bruke sin kreativitet! De fleste ble veldig fornøyde! Veldig bra miljø og bra samarbeid.

I fotball var det to grupper og vi fikk bare intervjue de eldste for de minste hadde kamp da journalistene kom ned til kunstgresset ved Sandneshallen.

Ballspill var en veldig gøy aktivitet for barna!

Veldig mange var fornøyd med aktiviteten og har hatt det gøy og moro!
Fotball er en veldig gøy aktivitet ifølge mange!

På aktiviteten toving og filting var det elever fra 4. - 7. klasse som lagde masse forskjellig som blomster, hjerter og andre figurer. Vi intervjuet noen få av dem.