Elever fra 6. og 7.trinn har fått anledning til å prøve seg som golfspillere. Takk til Bærheim Golfpark som har gitt oss opplæring, lånt oss nødvendig utstyr og sørget for en kjempetopp dag! Elevene har vært på rangen, puttinggreen og korthullsbanen. Godt humør og mestringsopplevelser for både elever og voksne. Kanskje et "golffrø" er sådd hos noen?