Mat og helse

I matlagingen lagde de pizza, twister, kjøttboller, pasta og andre gode matretter. Alt så veldig godt ut og luktet ganske bra. Vi kom akkurat da de skulle spise maten.

Matlagingen er gøy, men Mari i 7D synes det er gøyere å gjøre det med venner. Anbefalingen nå er for folk som liker å samarbeide og er sultne. Mari valgte å ha matlaging fordi hun savner mat og helse fra da hun gikk i 6.klasse og fordi hun var litt sulten da hun skulle velge hva hun ville gjøre.

Selam i 6C forklarte oss at hun hadde gledet seg til denne dagen, og at hun er spent på og få være på mat&Helse. Deretter sa hun at hun hadde hatt det fint.Etter det sa hun at hun var veldig spent på å få smake på maten, Så sa hun at det hadde gått veldig bra. Så sist men ikke mist spurte vi hun om hun var glad i mat og så med et smil sa hun ja.

Emilie i 6D sa at hun liker mat fordi du trenger mat for å overleve, så sa hun at hun hadde tatt mat&helse som valg nummer to. Deretter sa hun at favorittmaten hennes er sushi. Hun fortalte at hun hadde hatt det bra på denne aktiviteten og at hun gledet seg til å smake resultatet.

Ludvig i 6A gledet seg til å smake på maten, han hadde lagd pastasalat. Han tror det kommer til å smake godt, han syntes ikke det var noe vanskelig å lage maten, men han gleder deg ikke til å vaske opp.

Main Image
Bilde 1 av 4