Lek, spill og litt tegning 1.-2. trinn

På lek og spill er det mange fra 1. og 2. klasse som lager kort og har det gøy. Inne på lek og spill og det var overraskende stille. Og lærer Anita forklarte veldig godt.

Vi spurte Mila i 2a noen spørsmål. Hun sa det er gøy med lek og spill.  Hun liker best å tegne.

I dag så var også Shogen (2a) på spill og lek. Han skulle lage et kort med et tog. -Gleder du deg til det er ferdig? "Ja, det gleder jeg meg masse til!”
-Er det kjekt å være her inne?
"Ja, det er veldig kjekt!😀”

Xin Yu i 2b var også på spill og lek.

Hun skulle lage et kort med en lilla og rosa blomst. Hun sier at hun gleder seg. -Er det gøy å være på spill og lek?
“Ja, det er veldig gøy å være her!”

Sofia i 1d hadde det ganske gøy mens hun lagde kort. Hun holdt på med et kort med en sommerfugl og en blomst, mens hun farget sommerfuglen blå, grønn og brun. Sofia gledet seg til å bli ferdig.

Main Image
Bilde 1 av 2