Velg seksjon Forside
Toving og filting

På aktiviteten toving og filting var det elever fra 4. - 7. klasse som lagde masse forskjellig som blomster, hjerter og andre figurer. Vi intervjuet noen få av dem.

På akiviteten toving og filting var det elever fra 4. - 7. klasse som lagde masse forskjellig som blomster, hjerter og andre figurer. Vi intervjuet noen få av dem
Susan fra 6A forteller at dette er veldig gøy! Hun lage en albino capybara.

Isild fra 6A lager en blomst og bruker fargene gul og hvit. Hun forteller at hun har det gøy på denne aktiviteten.

Erle i 6B synes at det gøyeste med toving og filting er å få lov til å lage det hun selv vil. Hun har valgt å lage en minionfigur. På spørsmål om hun hadde anbefalt denne aktiviteten til andre, svarer hun at hun hadde anbefalt den til noen som liker å være kreative.

Main Image
Bilde 1 av 6