Krossens Sommerles-vinner!
Publisert: 17. september 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Asbjørn Tronstad

Krossens nye boksluker

De fleste elevene på Krossen har deltatt i årets sommerlesaksjon. Vi har blitt imponert over leselysten,  og så ønsket vi å gjøre litt ekstra stas på Elli som kom høyest opp i level  under aksjonen. Hun kom faktisk helt til level 65! Vi har en mistanke om at det er ny rekord ved skolen. Uansett bøyer vi oss i støvet for en fantastisk leselyst!

På skolebiblioteket vårt er det grøss, krim, fantasy, humor og manga som er mest populært. Elli kan anbefale både Dragens øye-serien og En pingles dagbok. Vi ønsker henne lykke til med videre lesing!

Vi håper også alle gleder seg til at flere av høstens boknyheter snart står klare i hyllene på skolebiblioteket!