Publisert: 04. september 2024 | Sist endret: 04. september 2024 | Forfatter: Komfug

Foreldrekonferansen 2024

7. oktober arrangerer styret i Kommunalt Foreldreutvalg i Kristiansand (KOMFUG) den 3. foreldrekonferansen. I år er arrangementet flyttet til KRS.LIVE.

Ingen ringere enn Marco Elsafadi skal på scenen og holde foredrag for oss. Det vil handle om relasjoner og mer, i 90 minutter. Han er jo Norges relasjonshøvding tross alt.

I tillegg kommer Irene Trysnes (Førsteamanuensis, Fakultet for samfunnsvitenskap, UiA) og Katja H-W Skjølberg (Førstelektor, Fakultet for samfunnsvitenskap, UiA). Irene og Katja står blant flere bak rapporten "Strukturell rasisme i Kristiansand Kommune". Undersøkelsen er gjennomført blant elever på videregående skole, men de vil denne kvelden forklare oss hvordan tematikken og dataene er relevante også for elever i grunnskolen.

Årets konferansier er i år også Ronny Myrene. En meget veltalende, energisk og imøtekommende mann med mange jern i ilden.

En billett koster kun kr 70,-.

Mer info om Foreldrekonferansen 2024 finner her: Foreldrekonferansen 2024

Billetter kjøpes her: Billetter foreldrekonferansen