Publisert: 12. oktober 2024 | Sist endret: 12. oktober 2024 | Forfatter: Leif Anders Haanes

Åpning av ny sykkelvei

Velkommen til offisiell åpning av den nye gang- og sykkelveien mellom Justvik Skole og Skinnerheia /Jærnesheia. Fredag 25. oktober kl 1200-1300 blir det sykkelkonkurranse opp til toppen mellom varaordfører Charlotte Beckmann Finnestad og enkelte elever fra Justvik skole. På toppen blir det boller og kakao og vinner av sykkelløpet som klipper snor.

Dette er en gang- og sykkelvei som mange har ventet lenge på, og er et stort løft for både skoleelever og andre beboere i området. Det har blitt utrolig flott!

Ingeniørvesenet i samarbeid med skolen er med på og rigger fest, med speaker og boller/kakao og god stemning. Alle på Justvik er velkommen, og vi håper på godt høstvær og godt oppmøte.