Publisert: 27. september 2024 | Sist endret: 27. september 2024 | Forfatter: Leif Anders Haanes

Fantastisk tur til Helleviga

Fredag før høstferien avsluttet hele skolen perioden "Fellesskap". Vi dro til fantastiske Helleviga, og hadde vakkert høstvær med oss på veien. Midt Agder Friluftsråd stilte opp med varme griller og gode hjelpere. Vi er også veldig takknemlige for at de sponset buss for hele skolen (wow), slik at vi hadde mulighet til å få til en tur som denne i dag. Et supert samarbeid med tanke på både planlegging og gjennomføring.

Den evige jobben med å lage trygge fellesskap der alle betyr noe og hører til fortsetter vi med resten av skoleåret. Det er ingen enkel jobb, men vi gir ikke opp. Dagens tur var en utrolig flott opplevelse og vi så mye glede, engasjement og læring. Det er lett å bli stolt av den fine gjengen, både store og små. Se gjerne på bildene sammen med barna og be de fortelle fra turen. Kanskje ga det inspirasjon til noen fine aktiviteter i friluft nå i høstferien?

Takk for en god oppstart på skoleåret!