Høstferie
Publisert: 27. september 2024 | Sist endret: 27. september 2024 | Forfatter: Renate Grødum

Høstferie på SFO

Høstferien 2024 på SFO.

Velkommen til SFO i høstferien. Det blir en stille og rolig uke med ulike aktiviteter både inne og ute. Det er godt å kunne være sammen hele dagen, leke og ikke stresse. Vi har ikke mye på planen, men det blir veldig hva barna har lyst til å gjøre. Det blir tilbud om ulike aktiviteter for de som har lyst. Det blir mye lek og aktiviteter bl.a i gymsalen. Vi er ute hver dag så det er viktig at barna har med seg nok klær og klær etter vær.

Åpningstiden i ferien er 7.30-16.30.

Kjernetiden på SFO i ferien er fra kl 10-14. Kommer dere senere eller skal hente før er det viktig at dere sender beskjed til SFO.

Ta med:
- En matpakke pr dag
- Drikkeflaske
- Klær etter vær og nok skiftetøy

Kort plan for uka:
Mandag: Ostesmørbrød til mat.
Tirsdag: Vi kutter grønnsaker og lager sommerruller som vi spiser til 2.måltid
Onsdag: Vi baker rundstykker og spiser ferske rundstykker med pålegg
Torsdag: Nachos til 2.måltid
Fredag: Vi ser film i amfiet, spiser pølser og popcorn

Renate har ferie hele uka og er ikke tilgjengelig på telefon eller visma.

Har dere spørsmål kontakt SFO på tlf 46 89 47 05, enten ring eller send sms.

Har dere meldt på barna dere og de er syke eller tar fri er det viktig at SFO får beskjed. Det er ikke mulig å bytte dager fra de som dere er satt opp.

Hilsen Sander, Remviv, Melissa, Trine, Peri, Lotte og Thomas