Publisert: 21. juni 2024 | Sist endret: 21. juni 2024 | Forfatter: Grethe Thoresen

Sommerhilsen fra SFO

Hei alle sammen!

Da nærmer det seg veldig en velfortjent sommerferie.

Neste uke har vi åpent alle dager fra 7.30-16.30. Kjernetiden er kl 10-14.

Tirsdag må dere være på SFO til kl 9 siden vi skal på tur.

Planen for neste uke:
Mandag: Lek og aktiviteter på SFO. Vi spiser grove vafler.
Tirsdag: Tur til Wilds Minne. Vi drar med taxi kl 9.15 og er tilbake kl 14.30. Sommeravslutning med de andre SFOene i bydel Lund. Vi spiser pølser og is.
Onsdag: Vi lager og spiser sommervårruller.
Torsdag: Vitensenteret kommer på besøk 8.30-11.30. Det blir taco til mat etter det.
Fredag: Film og pizza

Blir et fint vær og varmt finner vi frem vannsprederen. Barna kan også ha med sparkesykkel, rulleskøyter, rullebrett el.l. Alle må ha HJELM.

Ta med:
En matpakke pr dag
Drikkeflaske
Klær etter vær
Badetøy, håndkle, solkrem og skiftetøy
Sparkesykkel og hjelm

Det er ikke mulig å legge inn beskjeder på «SFO tilstedeværelse» i ferier, så beskjeder må sendes til Renate på VISMA eller sms til nr 46 89 47 05 (SFO mobil). Husk å gi beskjed om barnet ditt er syk, tar ekstra fri eller kommer senere/hentes tidlig.

Tusen takk for dette året. Vi gleder oss til høsten.

Vi voksne på SFO ønsker dere alle en riktig god sommer.