Velg seksjon Klasse 5
SFO
Skoleveien 3 8372 Gravdal
Telefon: 76056840 Send oss e-post
I januar 2024 startet vi opp med Aktivitetsledere. Navnet ble stemt frem av elevene selv, og rammene ble satt. De er representert fra 4.-7.klasse, og det ble foretatt hemmelig valg i de ulike klassene på hvem som kunne gjøre jobben på en trygg og god måte.

Stian som er lærer i særskilt norsk for våre ukrainske elever, har i dag invitert foresatte på besøk til skolen.

Utkledningsdag på Buksnes skole 22.03.24

Mange spente, og noen skeptiske, elever ventet i skolegården med billetten til plattform 9 ¾ i sekken. De hadde allerede før helgen blitt plassert i de ulike husene av valghatten. I Håsblås var det noen 5.klassinger, noen 6.klassinger og noen fra 7.trinn, det var det samme i de andre husene.

Rektor Line har fått oppdateringer fra noen elever og foresatte fra dagens gjennomføring av hjemmeskole.

Tirsdag 19.12.23 var det klart for årets mørkevandring i Trollskogen med hele skolen.

En hyggelig samlingsstund for hele skolen, hver mandag i adventen.

Det som startet som et initiativ av russen og ressursgruppa for Lofoten sykehus, førte til et stort engasjement i hele Lofoten. Torsdag 16.11. deltok Buksnes skole i protesttog for å bevare Nordlandssykehuset Lofoten med de akuttfunksjonene de har i dag.

«Ongan fra Lofoten» er en video laget av en tidligere 6.klasse ved Buksnes skole, basert på Jack Berntsen sin sang «Ongan under Lofotveggen»