Velg trinn eller SFO Framside
Hovedadresse Kråvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51776510 Send e-post til oss
Postadresse: Time Kommune Postboks38 4349 Bryne
Redaktør: Svein Inge Leikanger

Velkommen til Frøyland skule si heimeside. Her kan du enkelt finne informasjon som er nyttig for deg som føresett.

I menyen til høgre finn de vekeplanane og informasjon frå trinna, samarbeidsutval, SFO og skulehelsetenesta. All anna informasjon finn de i menyen til venstre.

Hugs å abonnere på nyheiter ved å trykke "abonner på nyheiter" i menyen til høgre.

Det er no opna opp for bestilling av skulemjølk eller anna drikke for skuleåret 2024 -2025.

Hugs neste års klasse for barnet ditt.

Bestilling : www.skolelyst.no

Då var skuleåret 2023-2024 ved vegs ende.

Takk for samarbeid, opplevingar og læringsfellesskap i året som har gått.

Nyt sommardagane som ligg framfor oss.

Vel møtt tilbake til skulen, første skuledag torsdag 15.august. Lukke til på ungdomsskulen til 7.trinn og velkomne til oss og første trinn, alle som er fødd i 2018.

Presentasjon frå foreldremøte med 2018-kullet 06.06.24

Kontaktlærarar for skuleåret 2024-2025 :

1.trinn - 1A -Torill Sandsmark,1B -Ann Jeanett K Hana,  1A/1B -Anita Vatland

2.trinn - 2A -Mia H Høyland, 2B -Berit Stokka, 2C -Brita Flattum

3.trinn - 3A -Bente Undheim, 3A -Brit Jorun S Enge, 3B -Anita Varhaug

4.trinn -  4A -Trond Wiggo Bjerkeli, 4B -Ingvill Tjelta, 4C -Ove Nikolaisen, 4D -Astrid Judith N Møller

5.trinn -  5A -Ove Hauge, 5B -Ajsere Saliji, 5A/5B -Kristina Mathiassen

6.trinn - 6A -Torbjørn Stangborli, 6B -Eivind Lie, 6C -Stine Ree

7.trinn - 7A -Alf Georg Tjåland, 7C -Heidi Kjærland, 7D -Edel Ødegaard.

Dette er planen, men det kan kome endringar om der skulle dukka opp uforutsette ting.

Skulen har fått inn nokre ting som er funnet etter 17.mai. Ta kontakt eller kom innom kontoret og sjekk om det kan vera ditt..

Har du lyst til å begynne på kulturskulen? Då må du søkje snart. Me tar inn nye elevar på alle fag til hausten, og søknadsfrist er 1 mai.

Søk via linken : Time kulturskule

I dag fekk elevane på 2-4.trinn besøk frå kulturskulen, som ville vise fram litt av det dei driv med.