Velg seksjon/trinn 10. trinn
Telefon: 908 37 667 Send oss e-post
Redaktør: Else Furebotten
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt

Torsdag 20. juni kl. 18:00 var det samling i gymsalen for våre avgangselever og deres nærmeste familie. Her fikk vi en trivelig stund sammen med bl.a visning av klassens to bidrag til Filmfest Salten, tale ved rektor og kontaktlærere, litt allsanger og mat. Det ble også rettet en stor takk til lærere som klassen har hatt med overrekkelse av blomster. Samlingen ble avsluttet med kveldens høydepunkt, utdeling av vitnemål som et håndfast bevis på gjennomføring av 10 års skolegang. Nå venter nye utfordringer og muligheter. Vi takker elever og foresatte for samarbeidet, og ønsker våre avgangselever lykke til på veien videre.

Samtidig ønsker vi alle en riktig god sommer!

I år fant mellomtrinnet ut av vi skulle arrangere Tinestafetten for hele skolen oppe på idrettsbanen på Vensmoen. Det ble en stor suksess. Strålende vær og fantastiske elever gjorde dagen til en kjempefin dag. Lagene ble delt på tvers av trinnene, og de eldste elevene var lagledere. Det var utrolig fint å se hvor godt elevene tok vare på hverandre, heiet og oppmuntret hverandre. Hovedmålet med dagen var engasjement, inkludering og god sportsånd. Alle mål ble oppnådd.

Lærerlaget kom  til "kort" i finalen og ble slått i innspurten. Gratulerer til alle elevene som bidro til en super dag.

Småtrinnet har i dag arrangert høsttur for hele skolen, 1.-10. trinn.

Tromsø Akuttmedisinske Studentforening (TAMS) holdt den 17.02.22 kursdag i førstehjelp på Røkland skole for mellomtrinnet og ungdomstrinnet.