To personer som samarbeider
Publisert: 14. juni 2024 | Sist endret: 14. juni 2024 | Forfatter: Oppvekst og utdanning

Skolemat for høsten 2024

Fra mandag 17. juni, fra 14.00, kan du bestille skolemat for høsten 2024. Du bestiller skolemat på Min Side:

På Min Side får du oversikt over barn du kan bestille skolemat for, og også mulighet til å bestille gratis skolemat.

Du kan bestille skolemat fra mandag 17. juni. Bestilling gjelder for perioden 2. september til 20. desember 2024.
Min Side blir stengt for bestillinger fredag 23. august. Etter fredag 23. august er det ikke mulig å bestille skolemat for høsten 2024

Det er ikke mulig å melde seg av skolematordningen. Ved bestilling av mat for høsten 2024 vil avtalen gjelde for perioden 2. september til 20. desember 2024, uten mulighet for oppsigelse. Dette er fordi det er nødvendig med forutsigbarhet i forbindelse med innkjøp, tilberedelse og levering av mat.

Skolemat blir levert fem dager i uken, og det vil være allergivennlige alternativ for alle måltider. Det er viktig at du informerer skolen om allergier, slik at kjøkkenet kan ta hensyn til dette når de tilbereder mat.
Skolemat koster kr. 15 pr måltid, men enkelte familier vil ha rett til gratis skolemat.

Du finner mer informasjon om skolematordningen her:
Ny ordning for skolemat | Stavanger kommune