Velg seksjon Framside
Det er 9 dokumenter i arkivet.
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Skuleskyss

Elevar som har rett på skyss pga avstand treng ikkje søke. Dei vil få busskort fyrste skuledag.

I 1.klasse har elever med lengre enn 2 km skuleveg rett til gratis skuleskyss.

Viss skulevegen er rekna som farleg skuleveg, har ein rett til skyss til og med 4.trinn.

Elevar frå 2. til 10.trinn som har lengre enn 4 km til skulen, har også rett til gratis skuleskyss.

Skulen bestiller skuleskyss til alle elevar som har rett til dette.

Ruter og tider finn de på denne sida.

Delt bustad. Dersom eleven har delt bustad kan de søke om skyss. Kontakt oss på skulen, søknad må gå via Orre skule. Skjema finn de på sida her. Det er Kolumbus som behandler og svarer på søknaden.

Skyss ved midlertidig sjukdom/skade. Ved midlertidig sjukdom eller skade kan ein søke om nødvendig skyss. Ved søknad om varig eller midlertidig tilrettelagt skuleskyss skal legeerklæring/sakkyndig vurdering om skyssbehovet leveres med søknad. Kontakt skulen ved behov for slik skyss.