Nova 3 og 4 klasse Nyheter
Altius
Justøyveien 540 4780 Brekkestø
Telefon: Rektor: 41506262 Send oss e-post
Vi ønsker alle en riktig god sommer, med bilder fra årets vannkamp mellom elever og ansatte! Takk for et flott skoleår, vi sees i august.

Vår sommeravslutning var veldig innholdsrik. Det var felles grilling. Elevene viste ting fra kunst og håndverk. Vi hadde seremonier med overgang til mellomtrinnet og avslutning for 7.trinn. 1-4 leverte flott sang og dikt. Vi koste oss med en flott avslutning på skoleåret!

Da er årets OL i multiplikasjon vel gjennomført. Elevene kunne velge mellom 8 ulike stasjoner, med forskjellig vanskelighetsgrad. Det er fantastisk å se disse engasjerte elevene i aksjon. På noen stasjoner endte det opp i finaler, med elever fra forskjellige trinn .Det er fantastisk å se disse engasjerte elevene i aksjon. På noen stasjoner endte det opp i finaler, med elever fra forskjellige trinn.  Elevene har øvd masse i forkant, som virkelig ga resultater!

Hurra!
Våre elever på 5. trinn fikk en fantastisk bronseplass under de Nasjonale Skoglekene på Elverum i går! De kom til finalen blant 250 skoler (1500 elever)
Vi er så stolte over denne flotte gjengen! Gratulerer!