Klappetunnel for 7. trinn
Torsdag 18. juni klappet vi for 7. trinn, som hadde sin aller siste skoledag på Bogafjell skole. De andre elevene laget en klappetunnel i skolegården for 7. klassingene, som fikk gå gjennom tunellen til musikk og applaus. Det ble en fin fellesopplevelse for alle. Vi takker et flott trinn for 7 gode år og ønsker dere lykke til på ungdomsskolen!
I dag klappet vi 7. trinn ut av skolen!