Velg seksjon FAU/SU
Vipps
Årshjul

Hei!

Styret i FAU Bogafjell skole trenger flere engasjerte foreldre med på laget! Styret består i dag av en leder, nestleder, kasserer og sekretær, i tillegg til rektor og SFO-leder som skolens representanter. Vi trenger dermed flere styremedlemmer til oppstart av neste skoleår 24/25.

Ta kontakt om du ønsker å være med og bidra til et trygt og godt skolemiljø for barna våre!

Fast møtedag er første tirsdagen hver måned klokken 20:00-21:00.

Her er oversikt over medlemmene i FAU.

Hva er FAU? Se video her FAU Video

Vedlagt er en artikkel som omhandler nettbruk/sosiale medier og ulike utfordringer knyttet til emnet. FAU har tatt initiativ til dette, skolen setter pris på initiativet fra FAU og støtter opp om det.

Trykk "les mer" og på vedlegget til høyre.

Foresatte har også fått dette tilsendt i transponder.

FAU har lag til rette for at alle klassene kan ha digital klassekasse. Her finner du informasjon om de klassekassene som er opprettet. Hvis ikke klassen har hatt klassekasse her tidligere, vil ikke klassen stå her. For at nye klassekontakter skal kunne overta en eksisterende klassekasse som er knyttet til en konto hos Sparebank 1, eller opprette ny klassekasse må de sende inn sin informasjon til bogafjellskole.fau@gmail.com.

Det trengs: Fult navn, fødsels og personnummer, mailadresse og telefonnummer. Da vil kontoen overført til ny klassekontakt eller ny konto opprettes og klassen kan få penger inn via Vipps, i stedet for å ha pengene i en konvolutt. Gammel klassekontakt trenger ikke gjøre noe. Eksempel: "2020 A Klassekasse" betyr at det gjelder A klassen som begynte på skolen i 2020, som nå i 2024 er klasse 5A. Mer info på vedleggene øverst til høyre på nettsiden (du må inn på artikkelen)

Hei alle sammen. Vi håper dere har hatt en flott sommer og er klar til oppstart etter ferien. Ekstra velkommen til dere som begynner på skolen for aller første gang!

Første skoledag etter ferien er onsdag 14. august. 2. - 7. trinn begynner som vanlig kl 08.15 og stiller opp utenfor sitt nye klasserom.

1. trinn begynner kl 10.00 med oppmøte rundt skolens flaggstang - som på besøksdagen i juni.

Skoledagen slutter kl 13.30 for 1.- 4. trinn og kl 13.40 for 5.- 7. trinn.

VELKOMMEN TIL SKOLESTART!