Velg side Framside
Telefon: 934 70216 Send e-post til oss
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Horpestad talenter 2024

I dag arrangerte elevrådet finalen i Horpestad talenter 2024.

1. plass og vinner ble Casper i 6. trinn med sangen «A million dreams».                                                             2. plass  Marie og Evelyn                                                                                                                                      3. plass Milana, Adele, Nora, Tilda og Eirik

Takk til alle som har vært med på Horpestad talenter i år. Det var mange fantastiske innslag!                               Vi får si som dei sier på «The Voice», deltakerene har aldri vært så flinke før!

4. trinn, 6. trinn og 7. trinn leverte i tillegg flotte klasseinnslag.

Trykk på vedlegg, under artikkel, for å sjå bilde.