Velg trinn eller SFO Framside
Besøksadresse: Ola Barkvedsveg 16 4340 Bryne
Time kommune, Bryne skule Postboks 38 4349 Bryne Telefon: 51776400 Send e-post til oss
Redaktør: Jone Siqveland

Da Visma Flyt Skule vil bli klargjort for å opne opp nytt skuleår 2024-2025 vil det ikkje vera mogleg å søke SFO og legge inn endringar på SFO opphaldet i perioden  01.07 - 10.07..
De som føresett vil ikkje finna valet for å søke SFO i denne perioden.

Hei alle

Det ligg mykje gjengløymde klær rundt omkring på skulen. Idag og imorgon (ons.19 og torsd.20.) er alt dette lagt ut på bord i vrimlehallen på SFO.

Dei som ønsker kan då kome innom skulen og sjå om de finn klær de saknar.

Fredag 21.juni blir det som ligg igjen samla saman og levert til gjenbruk.

Frå og med 5. juni kan du bestilla skulemjølk for skuleåret 2024/2025.

Hugs neste års klasse for barnet ditt.

Mjølkebestilling her   skulemjølk

Minnar om foreldremøte i morgon tysdag 4. juni kl. 17.30-19.00 i aula, inngang D.

Dette er for dei som startar på skulen i august 2024.

Hei alle foreldre/føresette ved Bryne skule.

Sender dykk ein oversikt over kven som blir kontaktlærarar og faglærarar/spes.ped på dei ulike trinna til neste år (sjå vedlegg).
På Bryne skule har me no i tida fram mot ferien ein del fokus på å halda skulen vår ryddig/fin.
I den forbindelse ligg det mykje gjengløymde klær på skulen. Me kjem tilbake til med meir informasjon om kor/korleis de kan koma  å henta ting de saknar.

Ønsker alle ein god dag.
... og hugs å ta kontakt om det er noko de ønsker å ta opp med oss om skulen.

Helsing
Jone Siqveland
rektor

Til hausten tek Bryne skulekorps inn nye aspirantar og musikantar frå 3. trinn og eldre.
Me har rekrutteringsdag på Bryne ungdomsskule i aulaen torsdag 30. mai klokka 17.00. Då kan du og ein av foreldra dine koma og høyra på ein liten konsert, og få sjå på ulike instrument. Me vil fortelja både deg og foreldra dine om korleis det er å gå i korps.

09.30 BARNETOG FRÅ BRYNE STADION
Foreldrekontaktane sørger for at det går minst to vaksne saman med kvar klasse

Informasjon til foreldre/føresette

Endring av frekvens i utskifting av iPad i Time kommune