Publisert: 28. juni 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Frank Tønnesen

Viktig info om SFO

Alle barn som har hatt plass i SFO dette skoleåret og har vært elev på Åsane skole( 1- 3 trinn) MÅ søke om ny plass i SFO. Grunnen er at alle barn skal overføres til Vågsbygd skole. Dette kan gjøres fra i morgen tidlig 29.6 fra klokken 0800.  (ikke i dag fredag 28.6, da ditt barn enda er elev på Åsane skole ut dagen)

Det betyr at dere må gå inn her på denne linken: Kristiansand kommune - SFO - Skolefritidsordningen og søke på nytt.

Se også ny info SFO i skrivene under SFO linken på hjemmesiden om 12 timers gratis plass ettermiddag. Dette tilbudet kan ikke søkes på før etter 1.8.24, og gjelder fra 1.9

Vi anbefaler dere alle å søke på nytt allerede nå, og endre plassen hvis dere ønsker 12 timers gratis SFO plass etter 1.8.24.

De som ikke søker SFO plass vil heller ikke kunne benytte SFO fra oppstart 31.7.24

NB: Det er ikke påmelding til SFO ferien fra 31.7 og til skolen  starter 15.8. Ditt barn kan komme de dager dere har behov i forhold til den plasstypen dere har. Vi trenger ikke å få beskjed om dette på forhånd. Fra høstferien vil det bli påmelding til ferier

God sommer