Grafikk med ordene "Sommer Patruljen Kristiansand" med silhuetter av mennesker i ulike aktiviteter rundt.
Publisert: 21. juni 2024 | Sist endret: aldri | Forfatter: Endre Monsen Høiby

Sommerpatruljen

Sommerpatruljen er en mobil sommerpatrulje med omreisende instruktører. Instruktørene har med utstyr og musikk. Sommerpatruljen skal skape en uformell, aktiv og glad møteplass og stimulere og inspirere til spontan aktivitet i nærområdene. Instruktørene er en miks av erfarne og trygge barneidrettsinstruktører og ungdommer som vi utdanner og tilbyr sommerjobb gjennom tiltaket. Vi tilbyr lavterskel aktiviteter som er regelmessige, frivillige og gratis – for all. Ingen krav, ingen påmelding, ingen forpliktelser og ingen forventning. Sann aktivitetsglede for alle!

Alle ukedager i sommerferien, gratis aktivitet, lek og musikk. Ingen påmelding. For barn og unge i skolealder. Bare møt opp og vær med.

Tidspunkt Mandager Tirsdager Onsdager Torsdager Fredager
 10.00 - 12.00 Torkelsmyrabanen Fiskåbanen Krossen Skole Mosby Skole Vardåsen Kunstgress
 12.30 - 14.30 Haugenparken Øvre Slettheia Skole Tangvall Skole Wilds Minne Skole Lauvåsen Lekeplass
 15.00 - 17.00 Grim Skole Karl Johans Minne Skole Tordenskjoldsgate Skole Justvik Skole Ve Skole