Publisert: 25. oktober 2024 | Sist endret: 24. oktober 2024 | Forfatter: Bent Inge Ask

Påmelding MOT-foredrag, torsdag 14/11 kl. 19.00-20.00

Vi har igjen gleden av å invivere til MOT-foredrag for foresatte og andre voksne som jobber med barn og unge i Storhaug bydel. Foredraget er en del av programmet skolen som samfunnsbygger. Foredraget holdes av Anne Kine Lien-Koot fra MOT.

I en tid der barn og unge står i et krysspress mellom forventninger og sosiale medier, samt et nyhetsbilde med fokus på det som er utfordrende, ønsker vi i årets foredrag å sette fokus på «MOTSTANDSKRAFT».

Ønsker du å:
- Forstå ungdommen din bedre?
- Bli bevisst på hvordan vi sammen utvikler motstandskraft?
- Bidra til at St. Svithun skole blir et enda bedre sted å være for ditt og andres ungdommer?

Invitasjonen går ut til alle foresatte, samt lag og organisasjoner som jobber med ungdom i bydelen. Vi opplever et godt engasjement og godt samarbeid i arbeidet rundt ungdommene våre.

MOT ønsker en omtrentlig oversikt over hvor mange som kommer, derfor denne påmeldingen. Vi har tidligere hatt god oppslutning om disse foredragene.

Mvh oss på St. Svithun skole