Publisert: 26. august 2024 | Sist endret: 26. august 2024 | Forfatter: Sonja Salomonsen

Anleggsområder og sikkerhet

Vi får opplyst at det er flere ganger observert myke trafikanter som beveger seg og ferdes på innsiden av sikringsgjerder langs Dvergsnesveien 5. Gammelt krysningspunkt /opphøyd gangfelt benyttes også av forbipasserende. Det utgjør en stor fare for liv og helse både for de som ferdes der, bilister og for de som jobber der. Bussholdeplassene i området er også stengt.

Derfor minner vi nå om viktigheten av å innrette seg og følge nytt skilt- og veimønster. Ingen skal ferdes inne på anleggsområder. Entreprenør ber om at skole, idrettslag med flere informerer om dette. Vi oppfordrer foresatte til å prate om dette hjemme med barna.